راهکار هایی برای بهبود زیبایی هنگامی که پیوند مو باید به تعویق بیافتد

برای برخی از مردان با الگوی مردانه ریزش مو به تأخیر …

 برای برخی از مردان با الگوی مردانه ریزش مو به تأخیر انداختن عمل پیوند مو ممکن است امکان پذیر باشد خصوصاً برای پسران نوجوان و جوانی که به تازگی در شرف از دست دادن موهایشان هستند.

درمان دارویی ریزش مو

زمانی که منتظر انجام پیوند مو هستید می توانید این کارها را انجام دهید:

درمان دارویی ریزش مو

در برخی از مردان ، درمان های پزشکی ممکن است باعث کند شدن ریزش و یا حتی تحریک رشد موها شود دو مورد از این درمان ها که مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) است شامل فیناستراید (Propecia) و مینوکسیدیل ( Rogaine) می باشد .

مینوکسیدیل معمولاً به صورت موضعی استفاده می شود و بدون نیاز به نسخه دردسترس است . فیناستراید یک داروی خوراکی و به شکل قرص است .درمان های پزشکی ممکن است به صورت استفاده جداگانه یا ترکیبی توسط متخصص ترمیم مو توصیه شوند .

درمان دارویی ممکن است از دست دادن مقدار زیادی از موها را به تاخیر بیاندازد و می تواند تا زمانی که پزشک انجام پیوند مو را تایید کند ، باعث حفظ ظاهر قابل قبول شود .گاهی اوقات استفاده از درمان های پزشکی به عنوان یک مکمل برای پیوند مو ادامه می یابد .

عوامل استتار کننده

تعدادی از محصولات به صورت بدون نیاز به نسخه پزشک برای استتار کردن ناحیه دچار ریزش ارائه می شود . آن ها برای ایجاد کردن ظاهری پرپشت در پوست سر یا موها استعمال می شوند. بعضی از آن ها برای پنهان کردن ظاهر طاس پوست سر به طور مستقیم در پوست سر استعمال می شوند و برخی نیز به صورت الیاف به مو متصل می شوند تا ظاهر تنک بودن موها را به صورت حجیم نشان دهند. تمام محصولات استتار کننده در انواع رنگ ها برای مطابقت با رنگ موی طبیعی وجود دارند . عوامل استتار کننده ممکن است برای برخی از مردان جوان در حالی که برای انجام پیوند مو منتظراند ، یک راه حل قابل قبول برای بهبود یافتن ظاهر موها در مدت زمان کوتاه باشد.

خرده موها ( تاپیک )

خرده موهای با کیفیت طبیعی می توانند یک ظاهر قابل قبول برای برخی از بیماران که موهایشان تنک شده فراهم کنند . با این حال ، خرده مو نمی تواند درمان ریزش موی در حال پیشرفت باشد . خرده موها نیاز به نگهداری روزانه دارند و معمولاً باید به طور منظم جایگزین شوند . بیمار و متخصص ترمیم مو می توانند تعیین کنند که آیا خرده مو جایگزین کوتاه مدت قابل قبول برای مدتی که بیمار منتظر انجام پیوند مو است ، می باشد یا خیر ؟

همچنین بیمارانی وجود دارند که برای آن ها خرده موها یا عوامل استتار کننده می تواند روشی طولانی مدت یا حتی راه حلی مادام العمر در برابر ریزش مو باشد .