کاشت مو به روش FUT در اصفهان

کاشت مو با تکنیک FUT در اصفهان یکی از بهترین روش‌های کاشت مو است که نتایج قابل قبولی ارائه می‌دهد. اگر شما قصد انجام جراحی پیوند مو را دارید و این سوال برای شما پیش آمده است که کاشت مو با کدام روش برای شما بهتر است یا بهترین روش کاشت مو چیست با ما همراه باشید تا در این مطلب به طور کامل با عمل کاشت مو با روش fut آشنا شوید.

کاشت مو با تکنیک FUT در اصفهان

کاشت مو FUT چیست؟

ریزش مو تا ۸۵ درصد مردان و ۴۰ درصد زنان را تحت تأثیر قرار می‌دهد. پیوند واحد فولیکولی (FUT) یک روش جراحی تهاجمی است که برای درمان شدیدترین موارد ریزش مو استفاده می‌شود. این درمان نوارهای بلندی از موهای اهدا کننده را می‌گیرد، آن‌ها را به واحدهای فولیکولی کوچک‌تر جدا می‌کند و آن‌ها را در ناحیه آسیب دیده کاشت می‌کند.

پیوند واحد فولیکولی یکی از روش‌های دیرینه جراحی کاشت مو است. این درمان که اغلب “روش برداشت نواری” نامیده می‌شود، برای درمان شرایطی مانند طاسی با الگوی مردانه و آلوپسی آندروژنتیک مناسب است.

این روش جراحی یک نوار طولانی از فولیکول‌های مو را با ایجاد یک برش کوچک در ناحیه اهداکننده در پشت پوست سر استخراج می‌کند. پس از گرفتن این نوار، موهای اهداکننده شما در زیر میکروسکوپ قرار می‌گیرند و به طور پیچیده به گروه‌های کوچک‌تری از واحدهای فولیکولی منفرد یا “گرافت مو” تقسیم می‌شوند سپس، این واحدهای فولیکولی کوچک در ناحیه آسیب دیده شما کاشته می‌شوند.

مرکز پیوند مو دکتر نوایی یکی از معتبرترین کلینیک‌های کاشت مو در اصفهان است که با دو دهه سابقه موفق در زمینه پیوند مو طبیعی فعالیت دارد. در این مرکز کاشت مو طبیعی با جدیدترین تکنیک‌های روز دنیا بدون هیچ عارضه‌ای برای مراجعه‌کنندگان عزیز انجام می‌شود. جهت دریافت مشاوره رایگان در این زمینه با شماره ۰۹۱۰۹۱۰۵۴۸۴ تماس حاصل نمایید.

کاشت مو با روش FUT چگونه انجام می‌شود؟

در پیوند مو با تکنیک FUT، جراح نواری از پوست سر شما  معمولاً از پشت سر شما برش می‌دهد. اندازه دقیق نوار بستگی به تعداد فولیکول‌های مورد نیاز برای پوشاندن نقاط طاس دارد. عرض نوار معمولاً از ۱ تا ۱.۵ سانتی‌متر است. هنگامی که تک تک فولیکول‌ها از نوار برداشته می‌شوند، دوباره در پوست سر شما قرار می‌گیرند.

جراحی کاشت مو بین ۸ تا ۱۲ ساعت طول می‌کشد. جراحی پیوند مو با روش FUT عموما سریع‌تر از جراحی کاشت مو با روش  FUE است. قبل از شروع عمل به پوست سر افراد بیحسی موضعی تزریق می‌شود که در طول جراحی فرد هوشیاری کامل دارد و همه چیز را متوجه می‌شود اما هیچ‌گونه دردی را احساس نمی‌کند. مراحل انجام پیوند مو با تکنیک FUT عبارتند از:

  1. جراح خط موی شما را ترسیم می‌کند، ناحیه استخراج مو را مشخص می‌کند و برای پرونده پزشکی شما عکس می‌گیرد. بیحسی موضعی روی پوست سر شما اعمال می‌شود تا آن را بیحس کند.
  2. موهای ناحیه اهدا کننده، جایی که موهای شما از آن برداشته می‌شود که به آن بانک مو هم گفته می‌شود تا حدود دو میلی‌متر کوتاه می‌شود.
  3. جراح نوار پوست را با فولیکول‌های مو که به عنوان پیوند استفاده می‌شود برش می‌دهد. در طول جراحی کاملا هوشیاری خواهید داشت.
  4. یک تکنسین تک‌تک فولیکول‌های مو را از نوار جدا کرده و آن‌ها را برای پیوند آماده می‌کند.
  5. جراح پوست سر شما را با بخیه می‌بندد.
  6. سپس فولیکول‌های مو در قسمت‌های طاسی پوست سر شما با الگویی طبیعی وارد می‌شوند.
  7. یک آنتی‌بیوتیک و بانداژ روی پوست سر شما اعمال می‌شود. و جراح توصیه‌ها و مراقبت‌های ضروری بعد از عمل کاشت مو با روش نواری را برای بیمار توضیح می‌دهد.
  8. اکثر افراد نتایج نهایی را ۶ ماه الی ۹ ماه بعد از عمل می‌بینند. برخی افراد باید یک سال صبر کنند تا نتیجه نهایی مشخص شود.

عکس کاشت مو به روش FUT

دوران نقاهت کاشت مو FUT

از آنجایی که در طول عمل پیوند مو پزشک  فقط به شما داروی بیحسی موضعی تزریق می‌کند، نباید احساس سرگیجه داشته باشید.  زمان بهبودی مورد انتظار برای پیوند مو با تکنیک FUT بین ۲ تا ۴ هفته است. در درجه اول، این زمان مورد نیاز به دلیل بهبود اسکار خطی از محل اهداکننده یا ناحیه بانک مو شما  است.

موهای جدید شما نیز باید بین ۳ تا ۴ ماه پس از جراحی شروع به رشد کنند. در عرض یک سال، آن‌ها باید کاملاً رشد کرده باشند. کاشت مو عملی نیست که نتایج آن بلافاصله پس از جراحی مشخص شود پس برای مشاهده نتایج نهایی باید صبور باشید.

بیشتر بدانید
یکی از بهترین روش‌ها جهت تقویت موهای کاشت شده انجام PRP است که این روش در کلینیک پیوند مو دکتر نوایی توسط پزشک متخصص انجام می‌شود. جهت اطلاع از نحوه انجام  و بهترین زمان انجام آن به مطلب پی آر پی بعد از کاشت مو مراجعه نمایید.

عوارض کاشت مو FUT

عوارض بعد از FUT نادر است. منبع زیادی از خون به سر باعث می‌شود که به سرعت بهبود یابد و به جلوگیری از عفونت کمک می‌کند. کمتر از یک درصد افراد در اثر جراحی دچار عفونت می‌شوند. برخی از عوارض احتمالی عبارتند از:

  • برآمدگی یا جای زخم
  • التهاب فولیکول‌های مو (فولیکولیت)
  • خونریزی
  • تورم
  • درد
  • بی حسی
  • شوک ریزش مو
  • جای زخم FUT

بهترین روش کاشت مو در اصفهان

هزینه کاشت مو FUT در اصفهان

قیمت ​​کاشت مو FUT در اصفهان در کلینیک‌های مختلف، متفاوت و به موارد زیادی بستگی دارد. برخی از عواملی که می توانند هزینه را تعیین کنند عبارتند از:

مقدار موهای کاشته شده: بیشتر کلینیک‌ها بر اساس تعداد فولیکول‌های موی کاشته شده هزینه دریافت می‌کنند اما برخی از کلینیک‌ها قیمت ثابتی را ارائه می‌دهند.

مهارت جراح: قیمت جراحی بین کلینیک‌ها و تجربه جراح متفاوت است.

مکان کلینیک‌: در برخی شهرها ممکن است هزینه بیشتری برای جراحی FUT دریافت کنند.

هزینه‌های سفر: اگر مجبور هستید برای جراحی خود به شهری دیگر سفر کنید، باید هزینه‌های سفر را نیز در نظر بگیرید.

بعید است که بیمه شما هزینه کاشت مو FUT را پوشش دهد زیرا معمولاً یک جراحی زیبایی در نظر گرفته می‌شود. اگر موهای خود را در اثر سوختگی یا ضربه از دست داده باشید، ممکن است در برخی موارد توسط بیمه تکمیلی پوشش داده شود.

با توجه به این که کاشت مو یک عمل حساس و ظریف است و مدت زمان انجام آن طولانی است هزینه آن هم به نسبت گران است. در کلینیک پیوند مو دکتر نوایی این امکان برای مراجعه‌کنندگان عزیز فراهم شده است که بتوانند هزینه کاشت را به صورت اقساط پرداخت کنند. جهت اطلاع از شرایط پرداخت اقساطی هزینه پیوند با شماره ۰۹۱۰۹۱۰۵۴۸۴ تماس حاصل نمایید.