قیمت کاشت ابرو در شهر اصفهان

فاکتورهای مختلفی بر قیمت کاشت ابرو در اصفهان اثرگذار هستند در این مقاله به‌صورت خلاصه به توضیح هر یک پرداخته و در صورت تمایل می‌توانید برای اطلاعات تکمیلی مقاله “هزینه کاشت ابرو” را مطالعه نمایید. مواردی که بر قیمت نهایی کاشت ابرو در اصفهان اثر گذارند عبارت‌اند از:

 

۱- میزان وسعت نواحی از ابرو که نیازمند کاشت هستند

در این باره می‌توان گفت به‌طور مثال کاشت دو ابروی کامل نسبت به کاشت فقط دم یک ابرو نیازمند وقت بیشتر، مهارت بالاتر، وسایل مصرفی بیشتر، تعداد پرسنل بیشتر، سختی و ریسک بالاتر می‌باشد پس این کاملا منطقی است که هزینه بالاتری نیز داشته باشد.

 

۲- کیفیت تجهیزات مصرفی

مواد مصرفی و تجهیزات با کیفیت بالاتر قطعا گران‌تر بوده و هزینه کار را افزایش می‌دهد پس قیمت کاشت ابرو نیز افزایش خواهد یافت.

 

۳- مهارت و تجربه پزشک

این واقعیت انکارناپذیر است که یک پزشک حاذق و با تجربه و مسلط به ظرافت‌های لازم هزینه بالاتری را اخذ خواهد نمود تا یک پزشک بی‌تجربه که جویای نام است و قیمت کمتر را تنها حربه خود برای جذب مشتری می‌داند.

 

۴- تجربه و کیفیت کار پرسنل و تیم کاشت ابرو

کاشت ابرو و همه دیگر عمل‌ها مخصوصا عمل‌های طولانی و زمان‌گیر در همه جای دنیا یک امر تیمی بوده و کیفیت کار و تجربه تک‌تک اعضای تیم نیز بر نتیجه کار اثرگذار می‌باشد. از طرفی نیز تیم با تجربه و با تبحر قطعا دستمزد بالاتری را طلب خواهد نمود تا فردی که هنوز بر زیر و بم کار خود مسلط نشده است، لذا دستمزد اعضای تیم نیز بر هزینه نهایی کاشت ابرو اثرگذار بوده و می‌تواند قیمت کاشت ابرو را افزایش دهد.

 

۵- تکنیک مورد استفاده در کاشت ابرو

برای کاشت ابرو دو تکنیک کلی وجود دارد یکی روش کاشت ابرو FUT یا برداشت نوار و دیگری تکنیک FUE یا برداشت تار به تار موها. تکنیک برداشت نوار به دلیل پیچیدگی‌های عمل و نیاز به دخالت مستقیم پزشک در مرحله جراحی برداشت نوار و نیاز به پرسنل بیشتر و مواد و تجهیزات مصرفی بیشتر، همیشه از روش کاشت ابرو تار به تار قیمت بالاتری داشته است، اما به دلیل کیفیت بهتر گرافت‌های تهیه شده با این روش و ظرافت بیشتر آن‌ها در حین آماده‌سازی برای کاشت در ناحیه ابرو در کلینیک‌های حرفه‌ای همیشه از این روش بهره برده می‌شود.

 

در نهایت باید گفت با توجه به اینکه ابرو یکی از مهم‌ترین اجزا اثرگذار صورت در زیبایی چهره است و کاشت ابروی بی‌کیفیت ممکن است اثرات جبران ناپذیری بر زیبایی چهره بگذارد در انتخاب بهترین پزشک متخصص کاشت ابرو و بهترین کلینیک کاشت ابرو دقت ویژه به خرج داده و در انتخاب مرکز کاشت ابرو به صداقت پزشک متخصص کاشت ابرو و نمونه‌های قبل و بعد مرکز توجه خاصی داشته باشید.