بهترین مرکز پی آر پی مو در اصفهان | هزینه PRP مو

پی آر پی مو، یک روش جدید و موثر برای درمان ریزش مو و تقویت موها است که نتایج چشمگیری در جلوگیری از ریزش مو دارد. درمان ریزش مو با prp ممکن است همزمان با درمان دارویی با هم ادغام شود تا تأثیر بهتری در کنترل ریزش مو داشته باشد.

شاید جالب باشد که بدانید در روش prp مو از پلاکت‌های خون فرد استفاده می‌شود که طی انجام یکسری مراحل پلاکت استخراج شده از خون به پوست سر تزریق می‌شود. با توجه به این که استفاده از این روش امروزه در بین افراد رایج شده است و نتایج رضایت بخشی داشته است در این مطلب به طور کامل به معرفی این روش درمانی، مزایا و معایب آن، میزان جواب‌دهی پی آر پی مو و تعداد جلسات لازم برای پی آپی مو مورد بررسی قرار گرفته است.

بهترین مرکز پی آر پی مو در اصفهان

پی آر پی مو چیست؟

درمان PRP درمانی برای ریزش مو است که ممکن است به تقویت و حفظ رشد مو کمک کند. همانطور که گفته شد، درمان PRP گران است و ممکن است برای همه ایمن نباشد. پی آر پی که به عنوان پلاسمای غنی از پلاکت نیز شناخته می‌شود، یک درمان پزشکی است که می‌تواند به بهبود، بازسازی و رشد مو کمک کند.

درمان ریزش مو با پی آر پی یک فرآیند سه مرحله ای است که با کشیدن خون، پردازش و سپس تزریق آن به ناحیه پوست سر جهت اثرگذاری سریع‌تر و بهتر روی تارهای مو برای افزایش ضخامت و کنترل ریزش مو انجام می‌شود.

تحقیقات نشان می‌دهد که تزریق پی آر پی ممکن است از روش‌های مختلفی برای ریزش مو مفید باشد. نتایج برخی از تحقیقات انجام شده در زمینه PRP مو و نحوه اثرگذاری آن بر روی موها عبارتند از:

  • یک بررسی در سال ۲۰۲۲ نشان داد که PRP ممکن است رشد و ضخامت مو را تحریک کند و همچنین از فولیکول‌های مو در برابر ریزش زودرس محافظت کند.
  • طبق یک بررسی تحقیقاتی انجام شده در سال ۲۰۲۰ این نتایج به دست آمد که PRP ممکن است به افزایش ضخامت و تراکم مو کمک کند.
  • یک بررسی در سال ۲۰۱۸ نشان داد که PRP ممکن است با افزایش خون رسانی به فولیکول مو باعث رشد مو شود.
اگر از ریزش موهای خود خسته شده‌اید و انواع روش‌ها و داروها را امتحان کرده‌اید اما نتیجه‌ای نگرفته‌اید پیشنهاد می‌کنیم به مرکز تخصصی ریزش مو دکتر نوایی مراجعه نمایید. این مرکز یکی از تخصصی‌ترین کلینیک‌های درمان ریزش مو در اصفهان است که با انواع روش‌های به روز دنیا در زمینه درمان ریزش مو برای خانم‌ها و آقایان فعالیت دارد جهت رزرو نوبت و دریافت مشاوره رایگان در این زمینه با شماره ۰۹۱۰۹۱۰۵۴۸۴ تماس حاصل نمایید.

کاندیدای مناسب جهت انجام PRP مو

عوامل متعددی ممکن است خطر بروز عوارض جانبی در طول درمان ریزش مو با PRP را افزایش دهند به همین دلیل انجام این روش درمانی برای همه افراد مناسب نیست و قبل از تزریق پزشک باید یکسری فاکتورها را در بیمار بررسی نماید تا تشخیص دهد بیمار کاندید مناسبی جهت انجام تزریق پی آر پی هست یا خیر. انجام پی آر پی جهت درمان ریزش مو در این افرادی که در لیست زیر به آن‌ها اشاره شده است ممنوع است و کاندید مناسبی جهت تزریق پی آر پی نیستند:

مصرف برخی داروها، مانند داروهای ضد التهابی غیراستروئیدی (NSAIDs) در ۴۸ ساعت قبل از  تزریق پی آر پی و ۴۸ ساعت بعد از تزریق PRP ممنوع است و افرادی که این گونه داروها را مصرف می‌کنند باید به این نکته توجه کنند و پزشک خود را در جریان بگذارند.

در افراد داری بیماری‌های زمینه‌ای مانند تعداد کم پلاکت، سپسیس (عفونت خون) یا اختلال عملکرد پلاکتی، تزریق پلاسمای غنی شده ممنوع است.

تزریق PRP در برخی از انواع سرطان، مانند سرطان استخوان تحت هیچ شرایطی پیشنهاد نمی‌شود.

در افرادی که سیگار و مشروبات الکلی مصرف می‌کنند تزریق پی آر پی مو تجویز نمی‌شود مگر این که طبق دستورات پزشک قبل از انجام تزریق مصرف آن‌ها را ترک کنند و تا چند هفته پس از تزریق از مصرف دخانیات و الکل خودداری کنند.

انجام انواع خاصی از تزریق استروئید در ۲ تا ۴ هفته پس از درمان PRP مو ممنوع است.

تزریق پی آر پی در افرادی که در همان روز دارای تب هستند تحت هیچ شرایطی توصیه نمی‌شود.

مهم است که قبل از شروع درمان با یک پزشک متخصص در مورد درمان PRP صحبت کنید. در طول جلسه مشاوره در مورد تمام داروهایی که مصرف می‌کنید، از جمله مکمل‌ها و گیاهان دارویی به آن‌ها بگویید و در صورت داشتن هر گونه بیماری آن را با پزشک مطرح نمایید.

بهترین دکتر برای پی آر پی مو در اصفهان

عوارض پی آر پی مو

هیچ خطری برای ابتلا به یک بیماری مسری با درمان PRP برای مو وجود ندارد زیرا شامل تزریق خون خود فرد به پوست سر است. بر اساس تحقیقات انجام شده عوارض جانبی محدودی گزارش شده است، برخی از عوارض احتمالی که ممکن پس تزریق پی آر پی مو مشاهده شود عبارتند از:

  • مقداری درد در طول درمان
  • سردرد
  • خارش
  • تورم
  • تغییر رنگ موقت

هر فردی نسبت به درمان‌های تزریقی واکنش متفاوتی نشان می دهد. در صورت بروز عوارض یا برخی از علائم غیر طبیعی بعد از تزریق مهم است که با پزشک خود در این زمینه صحبت کنید.

بیشتر بدانید
یکی از کاربردهای پی آر پی مو در زمینه کاشت مو است و باعث تقویت پیوندهای مو کاشت شده است جهت اطلاع از بهترین زمان انجام این روش و تعداد جلسات مورد نیاز، می‌توانید به مطلب پی آر پی بعد از کاشت مو مراجعه نمایید.

بهترین دکتر برای پی آر پی مو در اصفهان

مطالعات بر روی پلاسمای غنی از پلاکت و استفاده از تزریق PRP برای درمان ریزش مو در دنیای پوست و مو نسبتاً جدید است. در حالی که چندین سال مطالعات بالینی انجام شده و نشان داده است که درمان PRP با فاکتورهای رشد مختلف در درمان ریزش مو موثر است.

PRP مخفف “پلاسمای غنی از پلاکت” است. پلاسمای غنی از پلاکت از بهترین پلاسمای غنی خون شما استفاده می‌کند زیرا فاکتورهای رشد مو را تشویق می‌کند و همچنین سطح کلاژن و سلول‌های بنیادی را افزایش می‌دهد، این سلول‌ها به طور طبیعی در بدن تولید می‌شوند تا شما را جوان و شاداب نگه دارند. در این مورد، از آن عوامل رشد برای کمک به رشد مجدد موهای نازک استفاده می‌شود.

تزریق پی آر پی مو باید توسط پزشک متخصص و با تجربه در این زمینه انجام شود تا فرد بهترین نتیجه را از درمان به دست آورد و دچار هیچ‌گونه عارضه نشود. در کلینیک دکتر نوایی در اصفهان تمام مراحل انجام این فرآیند توسط پزشک متخصص انجام می‌شود بنابراین شما با خیال راحت می‌توانید به این مرکز جهت تزریق پی آر پی جهت کنترل ریزش مو مراجعه نمایید.

پی آر پی مو اصفهان نی نی سایت

هزینه پی آر پی مو اصفهان

هزینه‌ای که برای درمان ریزش مو با پی آر پی می‌پردازید ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد، مانند:

  • موقعیت جغرافیایی شما
  • کیفیت تجهیزات
  • افزودن اجزای مغذی به ترکیب پی آر پی

توجه به این نکته مهم است که بسیاری از شرکت های بیمه درمان PRP را برای ریزش مو پوشش نمی‌دهند. اگر بیمه دارید با شرکت بیمه طرف قرارداد صحبت کنید تا ببینید آیا آن‌ها هزینه پی آر پی مو  را پوشش می‌دهند یا خیر. اگر بیمه درمانی ندارید یا هزینه آن تحت پوشش بیمه درمانی قرار ندارد در برخی از مراکز درمانی ممکن است هزینه آن به صورت اقساطی مورد قبول واقع شود.

در کلینیک دکتر نوایی انجام پی آر پی مو جهت درمان ریزش مو با به روز تجهیزات و امکانات توسط پزشک متخصص پوست و انجام می‌شود با توجه به این که هزینه انجام این درمان برای اکثر افراد بالا است و برای دریافت نتیجه اثر بخش نیاز به انجام در طی چند جلسه است در کلینیک دکتر نوایی جهت رفاه حال مراجعه‌کنندگان عزیز، امکان پرداخت هزینه PRP مو به صورت اقساطی قابل انجام است جهت اطلاع از شرایط پرداخت اقساطی هزینه پی آر پی مو در اصفهان با شماره ۰۹۱۰۹۱۰۵۴۸۴ تماس حاصل نمایید.